Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2015 20:24 - Бежанци
Автор: stolichanivpovehce Категория: Други   
Прочетен: 338 Коментари: 0 Гласове:
0



Здравейте.
Искам да споделя моето мнение за бежанците.
   Наскоро видях репортаж за голям брой бежанци от различни страни, минаващи през нашара родина.

   Искам да заявя че не съм против бежанците.

   Както и да се наричат, било емигранти, бежанци или с други блиски по смисъл думи, за мен това все са хора, нуждаещи се от повече сигурност . Както има много българи, отишли по други страни, заради деца, така и тези хоря нямат друг избор за по-добър живот. Но тук идва и моето донякъде неодобрение към тях. Не ми се вярва да има западна страна, която да се грижи за нашите емигранти, да им дава подслон и да ги издържа. По скоро нашите българи се хващат да работят на няколко места. Много добре разбирам че това не се отнася за всички в чужбина, но за голяма част от тях това важи.
Повтаряйки, че и тези хора са хора и трябва да им се предоставят по-добри условия на живот ние забравяме за самите нас, за нашият род, за който не се грижи никой.

   И пак искам да кажа, че не съм против бежанците. Против съм в равната и задружна Европа да има по-равни и делене на повече и по-малко човеци, въпреки възможностите ни.



Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stolichanivpovehce
Категория: Други
Прочетен: 3313
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930